2ECO Sales Logo
0

INFO

ALGEMENE INFO

Voor uw gemak verzamelden wij alle relevante informatie m.b.t. onze webshop hier op één pagina. Alles i.v.m. transport en montage, bestellen en betalen, garantie en retourneren en uw account. Verder vindt u ook nog een reeks veelgestelde vragen (FAQs). Indien u toch nog een vraag of twijfels hebt, aarzel niet om ons te contacteren via het contactformulier onderaan deze pagina! Voor alle legale info; verkoopsvoorwaarden, privacybeleid en disclaimer, bezoek de pagina Legal Info.

TRANSPORT/OPHALEN EN MONTAGE

  • Levering op Locatie

    Bij het doorvoeren van uw bestelling kan u bij levering kiezen voor de optie: Levering op mijn locatie

    Deze optie is betalend en wordt berekend op basis van de leverafstand t.o.v. onze magazijnen.

    Leveringen zijn mogelijk binnen België en Nederland (uitgezonderd de Waddeneilanden), contacteer ons per email voor een offerte van leveringen buiten deze zone.

    Wij werken met onze eigen bezorgservice en montagedienst met jarenlange ervaring om kwaliteit en professionaliteit te verzekeren.


    Leveringsmoment

    Leveringen worden gegroepeerd per zone, en vinden steeds plaats op weekdagen tussen 9:00 en 17:00u. 

    Zodra uw bestelling is doorgevoerd contacteren wij u telefonisch of per mail om een leveringsmoment af te spreken.

    2dehands materiaal trachten wij steeds te leveren binnen de 14 dagen, 

    de levering van nieuwe producten varieert tussen de 3 en 5 weken afhankelijk van de voorradigheid, 

    wij houden u steeds op de hoogte van de geschatte leverdatum.

    Indien u een bestelling plaatst van producten met verschillende levertijden, dan geld de langste levertijd daar de levering wordt gegroepeerd. 

    Contacteer ons per email indien u toch een specifiek artikel al eerder zou willen ontvangen.


    Tarieven

    Onze tarieven voor transport worden berekend op de afstand tussen onze magazijnen te Sint-Gillis-Waas en het afleveradres, 

    in stappen van 30km en op basis van postcode. Onderstaande prijzen zijn excl. BTW.

    • 0-30km: €30
    • 30-60km: €60
    • 60-90km:  €90
    • 90-120km: €120
    • 120-150km: €150
    • 150-180km: €180 
    • 180-210km: €210
    • 210-240km: €240 

    UITZONDERING: Kleine Levering aan Huis (vertraagde levering) aan €25,00 incl. BTW

    Om leveringskosten voor kleine bestellingen en enkele stuks laag te houden bieden wij de mogelijkheid aan om uw levering op te nemen in de eerstvolgende leveringsronde die in uw buurt komt. Deze levering heeft een vaste prijs van €25,00 incl. BTW. 'Vertraagde levering' wil zeggen dat wij geen aparte leveringsrit inplannen voor uw product maar dit meebrengen op de eerstvolgende leveringsronde van grote bestellingen in uw zone. 


    Momenteel is deze leveringsmethode beperkt in België tot zones binnen de 120km (zones 1, 2, 3, 4) en in Nederland zones binnen de 90km (zones 1, 2, 3) rondom onze magazijnen. Deze leveringsmethode wordt automatisch beschikbaar wanneer uw bestelling in aanmerking komt. 


    Komen in aanmerking voor deze levering:

    • Niet-stapelbare stoelen, bureaustoelen, ladenblokken en producten van soortgelijke grootte t.e.m. maximaal 2 stuks
    • Steekwagens en producten van soorgelijke grootte maximaal 3 stuks
    • Stapelbare stoelen, monitors, rolplanken en kleine producten t.e.m. 5 stuks

    Komen niet in aanmerking voor dit soort levering:

    • Grote en moeilijk stapelbare producten, dossierkasten, tafels, bureaus, salons, zetels, grote kopieertoestellen en soortgelijke producten.

    Levering praktisch

    Levering op een gewenst adres

    • Wij leveren op begane grond en tot achter de eerste deur
    • Het product meteen tot op zijn definitieve plek laten brengen kan in overleg en mits bijbetaling. Montage door ons is ook mogelijk (zie onder bij puntje "montage")
    • de oplevering vindt ook plaats achter de eerste deur. 2ECO Sales is niet verantwoordelijk voor schade die ontstaat na de in ontvangstname. D.w.z. schade die ontstaat bij het intern verplaatsen of (verkeerd) monteren van de producten. Het is dus uitermate belangrijk dat u samen met de verkoper/leverancier het artikel bij ontvangst goedkeurt. Zeker in geval van gebruikte, tweedehandsartikelen waar gebruikssporen inherent eigen zijn aan het product. Dit om discussie en teleurstelling nadien te voorkomen!
  • Zelf Ophalen

    Bij het doorvoeren van uw bestelling kan u bij levering kiezen voor de optie: Ophalen in de winkel

    Deze optie is steeds gratis maar onderhevig aan een aantal voorwaarden:

    (montage door ons is niet mogelijk wanneer u kiest voor zelf ophalen, tenzij zoals omschreven in onderstaand puntje "montage en plaatsing".


    Ophaalmoment

    Ophaling is steeds op afspraak en binnen onze normale openingsuren: Ma - Vr: 10:00 - 17:00

    Zodra uw bestelling is doorgevoerd contacteren wij u telefonisch of per mail om een ophaalmoment af te spreken.


    Locatie

    U kan de bestelde artikelen ophalen in onze magazijnen te Sint-Gillis-Waas.

    2ECO/2ECO Sales

    Lijkveldestraat 23b,

    9170 Sint-Gillis-Waas,

    Oost-Vlaanderen, België


    Praktisch

    Oplevering en afspraken

    • Oplevering van de bestelling vind plaats bij de uitgang van het magazijn, 
    • tweedehands materiaal is niet verpakt, de klant voorziet zelf materiaal voor veilig transport
    • de klant dient de goederen te inspecteren wanneer hij de ze in ontvangst neemt en af te tekenen voor ontvangst.
    • bij afhalen is het risico van transport en montage voor de koper zelf, 
    • 2ECO Sales is niet verantwoordelijk voor schade die ontstaat na de in ontvangstname. D.w.z. schade die ontstaat bij het inladen ter plaatse, het transporteren, uitladen of (verkeerd) monteren van de producten. Het is dus uitermate belangrijk dat u samen met de verkoper/magazijnier het artikel bij ontvangst goedkeurt. Zeker in geval van gebruikte, tweedehandsartikelen waar gebruikssporen inherent eigen zijn aan het product. Dit om discussie en teleurstelling nadien te voorkomen!

    Wij raden aan om 

    • zelf dekens, bubbel-plastic, spanbanden etc. te voorzien om schade bij het transport te voorkomen. 
    • zeker 2 personen te voorzien bij ophaling van grote objecten, denk aan uw rug! Onze magazijniers leveren het product enkel tot aan de uitgang van de magazijnen.
    • Kijk op voorhand goed na of het artikel wel in uw transportvoertuig past.
  • Montage en Plaatsing

    Transport op locatie

    Het artikel tot op zijn definitieve plaats brengen kan, maar dient op voorhand aangevraagd te worden (niet op het moment van de levering). 


    Selecteert u in het bestelproces "levering op mijn locatie" dan verschijnt onder het leveringsadres de optie "Wenst u plaatsing op locatie?" Kiest u voor "Plaatsing op locatie" dan contacteren wij u voor verdere afspraken.


    Deze plaatsing valt onder bepaalde voorwaarden. Er wordt vooraf gesproken over de omstandigheden:

    • welke verdieping, zijn de deuren breed genoeg etc.
    • is er een lift beschikbaar, mag deze gebruikt worden en is deze groot genoeg?
    • de werkuren zijn steeds in regie aan €40/u per persoon (excl. btw) er wordt nadien een factuur opgemaakt.
    • in sommige gevallen (zeer zware of zeer grote producten) is het nodig om een buitenlift te voorzien, indien gewenst kunnen wij die voorzien, dit wordt vooraf in een offerte met u bekeken.

    Montage op locatie

    Montage van kasten, bureaus, modules, stoelen etc. is mogelijk maar dient op voorhand aangevraagd te worden, dan kunnen wij dit inplannen bij de levering.


    Selecteert u in het bestelproces "levering op mijn locatie" dan verschijnt onder het leveringsadres de optie "Wenst u montage van uw product?" Hier kiest u voor "Ja ik wens montage van mijn product".


    De montage valt onder bepaalde voorwaarden.

    • de werkuren zijn steeds in regie aan €40/u per persoon (excl. btw)
    • wij hebben onze eigen monteurs die inmiddels jarenlange ervaring hebben met het installeren van kantoormeubilair. Na de levering wordt het artikel tot op zijn plek gebracht en naar wens van de klant in elkaar gestoken, geplaatst en eventueel afgesteld. Wij beschikken zelf over het nodige materiaal. 
    • De werkuren beginnen te tellen na het uitladen van de producten tot de monteurs terug in het transportvoertuig zitten. Er wordt nadien een factuur opgemaakt.

    Dit alles geldt voor montage en plaatsing bij levering. Indien u achteraf  een montage wil aanvragen 

    • worden de manuren gerekend van vertrek tot terugkomst bij onze magazijnen.
    • wordt er een kost aangerekend voor benzine
    • Contacteer ons per mail voor verdere afspraken

BESTELLEN EN BETALEN

  • Bestellen

    Webwinkel navigatie

    Onze webwinkel is opgedeeld in verschillende categorieën om u snel te begeleiden naar het artikel dat u zoekt. 

    • U kan via de navigatiebalk navigeren naar de categorie of subcategorie producten die u zoekt 
    • via de winkelpagina direct naar de gewenste categorie navigeren. 
    • U kan ook altijd de zoekbalk bovenaan deze pagina gebruiken met een gerichte zoekterm.

    Op elke winkelpagina kan u producten verder filteren en sorteren via de filterknop rechtsboven de producten. 

    Daar kan u filteren op prijs, afmeting, kleur, merk, staat van het product en andere interessante eigenschappen van het product. 

    Hier kan u ook selecteren of u liever enkel nieuwe of net liever enkel tweedehandse producten wil zien.


    Op deze pagina’s krijgt u steeds de naam, prijs en foto te zien van alle producten die voldoen aan de gekozen categorie en filter-instellingen.


    Productpagina

    Zodra u klikt op een artikel komt u op de productpagina met alle gedetailleerde info van dat artikel. Hier vind u meer foto’s en gedetailleerde info en eigenschappen van de opbouw van het product.


    Product toevoegen

    Om een item toe te voegen aan uw winkelwagen:

    • kiest u eerst de gewenste opties (indien van toepassing), bijvoorbeeld de kleur, maat, een optionele extra, etc.
    • de prijs en voorradigheid passen zich automatisch aan aan uw selectie.
    • Vervolgens vult u de hoeveelheid in 
    • en klikt u op “in winkelwagen”
    • Het artikel is nu toegevoegd aan uw winkelwagentje
    • U kan nu meer items toevoegen, afrekenen of verder winkelen.

    U kan uw winkelwagen op elk moment raadplegen en aanpassen door op het icoontje van de winkelwagen rechtsboven te drukken of via de snelkoppelingen onderaan de pagina.


    Hulp nodig bij uw bestelling? Contacteer ons gerust!


    Meer info in onze Algemene Verkoopsvoorwaarden

  • Betalen

    Betalen met Creditcard, Bancontact, iDEAL of Apple Pay

    Wij aanvaarden nu ook betalingen met Creditcard, Bancontact, iDEAL en Apple Pay. Voor deze betaalmethodes werken wij met het betaalplatform Mollie Payments dat de betalingen op een veilige manier afhandelt.


    Na het selecteren van deze betaalmethode vult u uw factuuradres in en drukt op de knop "ga naar betaling". U wordt doorverwezen naar een beveiligde betaalpagina van Mollie Payments waar u de gewenste kaart of methode selecteert en de gegevens invult. Na de betaling wordt u terug doorverwezen naar onze eigen website.


    U ontvangt vervolgens een bevestigingsmail met u bestelling.


    Betalen per bankoverschrijving

    Bij het doorvoeren van uw bestelling kiest u bij betaalmethode voor: betalen per overschrijving.


    U vind de instructies voor de betaling op ons rekeningnummer steeds terug op: 

    • de betalingspagina zodra u de betaalmethode selecteert
    • na het klikken op “bestelling doorvoeren” op het besteloverzicht
    • en in de bevestigingsmail die u ontvangt na het doorvoeren van de bestelling

    2ECO BV

    BE68 7360 6474 4534

    Met vermelding van uw bestelnummer


    in de bevestigingsmail zal de betalingsstatus standaard op “wacht op betaling” staan. Zodra wij uw overschrijving ontvangen hebben wordt deze status geüpdatet naar “betaald” waarna we de bestelling effectief verwerken en ook de leverstatus updaten naar “in behandeling”.


    Annulatie en Extra kosten

    In het geval dat een bestelling niet kan doorgaan of geannuleerd wordt binnen de toegestane periode zal uw geld z.s.m. worden teruggestort en de betalingsstatus worden geüpdatet naar “terugbetaald”


    Voor eventuele extra kosten zoals montage of plaatsing wordt een aparte factuur opgemaakt.


    Hulp nodig bij uw betaling? Contacteer ons gerust!

  • Mijn Account

    Een nieuw account openen

    Uw account is volledig gebaseerd op uw e-mailadres.

    • bij uw eerste aanmelding geeft u uw e-mailadres in bij de winkelwagen, 
    • vervolgens krijgt u een link toegestuurd op dit e-mailadres,
    • zodra u hier op klikt bent u aangemeld
    • alle bestellingen die u uitvoert, producten die u vanaf nu klaarzet om te bestellen of aanduid als favoriet blijven nu gekoppeld aan uw e-mailadres
    • langs deze weg kan u ook steeds de huidige status van uw bestelling nakijken.
    • u kan uw account steeds raadplegen via het icoontje van de winkelwagen rechtsboven of via de snelkoppelingen onderaan de pagina.

    Inloggen bij een bestaand account

    wanneer u bent uitgelogd kan u eenvoudig op dezelfde manier terug inloggen, 

    • vul u emailadres bij het winkelmandje in en vraag voor een aanmeldlink, 
    • u ontvangt een link op het emailadres dat u ingeeft, klik op de aanmeldlink en u bent  terug ingelogd!
    • Alles is terug beschikbaar, uw (achtergelaten) winkelmandje, uw favorieten, lopende en afgelopen bestellingen etc.

    Account sluiten/aanpassen

    Indien u om een bepaalde reden uw account zou willen sluiten of aanpassen, stuur ons een mailtje met uw verzoek en wij zorgen dat al uw accountsgegevens aangepast of verwijderd worden.


    Meer info over uw gegevens en privacy vindt u in ons Privacybeleid

  • Bestelling Annuleren

    Het is mogelijk een bestelling kosteloos te annuleren 

    1. als de bestelling nog niet is doorgevoerd
    2. op elk moment vóór dat u de betaling uitvoerde
    3. na het uitvoeren van de betaling, indien de goederen nog niet geladen zijn voor transport storten wij het totaalbedrag van de goederen en transportkost terug.
    4. Zodra de goederen geladen zijn voor transport is de transportkost (incl btw.) niet langer terugbetaalbaar. We storten enkel het aankoopbedrag van de goederen zoals vermeld op de factuur terug.
    5. Stuur ons een mailtje om uw bestelling te annuleren/aan te passen (vermeld duidelijk uw contactgegevens en het bestelnummer.

    Annulering van een bestelling van goederen die op maat gemaakt of aangepast werden is enkel mogelijk 

    1. indien dit artikel nog niet in productie werd gebracht
    2. indien het artikel nog niet aangepast werd op maat
    3. contacteer ons per email om de status van uw artikel en eventuele annulering te bekijken. (vermeld duidelijk uw contactgegevens en het bestelnummer.

GARANTIE EN RETOURNEREN

  • Kwaliteit/Garantie

    Voor garantiebepaling maken wij een onderscheid tussen tweedehandsproducten, nieuwe producten en refurbished artikels.


    De standaard garantietermijn op onze goederen is de wettelijke 

    • 2 jaar voor nieuwe producten, tenzij anders aangegeven op het product zelf 
    • veel nieuwe producten komen met een fabrieksgarantie van 5 jaar, dit wordt steeds duidelijk vermeld op de productfiche
    • Tweededehands producten komen met een garantie van 1 jaar op het degelijk functioneren van het artikel (niet op normale slijtage van stoffen en bekleding).
    • Refurbished artikels komen met 2 jaar garantie en behandelen wij zoals nieuwe artikels.

    Wij houden ons er aan om een product te leveren zoals dat werd overeengekomen. Als consument hebt u ook recht op een deugdelijk product dat vrij is van gebreken. Gaat het om de aankoop van tweedehandsgoederen, dan is de garantie niet van toepassing voor gebreken meegedeeld door de verkoper en dus gekend door de koper.

    Het product moet beantwoorden aan de verwachtingen bij een normaal gebruik. Wat de normale verwachtingen zijn, hangt af van de aard van het product (o.a. nieuw of tweedehands) en de normale gebruiksduur van het goed.


    Onder een aantal pointers om eerlijke verwachtingen te kunnen stellen.


    2de hands producten

    Gebruikte producten leveren wij steeds in direct inzetbare, bruikbare staat. 

    Op basis van jarenlange ervaring met onze producten beoordelen en sorteren wij zorgvuldig onze inkomende tweedehandsproducten 

    in 6 categorieën.


    • Nieuw: nieuw product recht van de fabrikant
    • Refurbished: gebruikt product hersteld naar nieuwstaat, vaak opnieuw gestoffeerd, voorzien van nieuw werkblad etc.
    • **** (4 sterren): zo goed als nieuw, bijna geen gebruikssporen
    • *** (3 sterren): gebruikt maar goed onderhouden, volledig functioneel, mogelijk met lichte gebruikssporen
    • ** (2 sterren): volledig functioneel maar met duidelijk zichtbare gebruikssporen en normale slijtage door de tijd
    • * (1 ster): duidelijke gebruikssporen, mogelijk zelfs gebreken in functionaliteit of visuele mankementen

    U kan bij de productkeuze op onze website filteren op “staat van het artikel” naar gelang uw wensen. Deze beoordeling van optische en technische staat blijft echter onderhevig aan persoonlijke interpretatie. Onze afzonderlijke producten worden niet altijd stof- en stickervrij gemaakt. Wij proberen echter op onze site altijd een zo duidelijk mogelijk beeld te geven maar niet elk artikel wordt apart gefotografeerd. Het kan dus zijn dat het artikel dat u ontvangt lichtjes andere gebruikssporen heeft dan het artikel op de foto’s van onze site maar wel beoordeeld werd als “van identieke kwaliteit”. Bij het het bestellen van een tweedehandsproduct gaat u akkoord met onze beoordeling van de staat van het product.


    Op gebruikte artikels geven wij 1 jaar garantie op het juist functioneren van het artikel uitgezonderd de normale wear & tear en slijtage van de stoffen en steeds te beoordelen vanuit alle redelijkheid van beide partijen.


    Nieuwe producten

    Op nieuwe producten geld steeds de fabrieksgarantie zoals vermeld op de afzonderlijke productpaginas


    Meer info in onze Algemene Verkoopsvoorwaarden

  • Retourneren

    Voldoet het product toch niet aan uw wensen? Geen probleem, u heeft het recht om uw online bestelling binnen 14 werkdagen na ontvangst te retourneren:

    • We vragen dat u in de 14 dagen bedenktijd zorgvuldig omgaat met de producten en verpakking. 
    • Er is geen verzakingsrecht wanneer het product gebruikssporen vertoont of door de klant zelf beschadigd of bewerkt is.
    • De retourkost is steeds voor de klant en wordt op dezelfde manier berekend als de verzendkost, zie puntje "levering op locatie"
    • Contacteer ons per email om uw retour aan te vragen, wij contacteren u om een afhaalmoment af te spreken.
    • wij nemen enkel het onbeschadigde product terug in de originele verpakking (indien van toepassing) met de aankoopfactuur en alle relevante documentatie en garantiebewijzen.

    We herinneren u aan het bestaan van de wettelijke waarborg van conformiteit van de goederen.

    Het herroepingsrecht is niet van toepassing op:

    • goederen op maat van de klant
    • goederen die een persoonlijk karakter hebben of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
    • goederen die snel kunnen bederven of verouderen
    • audio- en video-opnamen en computer-programmatuur waarvan de verzegeling is verbroken door de klant
    • levensmiddelen of dranken

    Meer info in onze Algemene Verkoopsvoorwaarden

FAQ - VEELGESTELDE VRAGEN

  • Wat houdt 2de hands precies in?

    2de hands duid op een product dat reeds enige tijd in gebruik is geweest, maar nog zeker een tweede leven kan krijgen. Dit wil dus absoluut niet zeggen dat het artikel in kwestie oud of versleten is!


    Professioneel kantoormeubilair is bijzonder slijtvast en moet voldoen aan een hele reeks strenge eisen. Daardoor is het nieuw vaak ook bijzonder duur in aankoop. 


    Wij verkopen een heel gamma aan 2de hands topkwaliteit-kantoormeubilair aan betaalbare prijzen. Producten uit failissementen, eindereeksproducten en verhuizingen van grote bedrijven die vaak volledig nieuw meubilair aanschaffen voor hun nieuwe locatie.


  • Wat houdt de "staat van een (tweedehands) artikel" in?

    Omdat tweedehandsartikels in de meeste gevallen al een leven achter de rug hebben vertonen zij meestal gebruikssporen. Dit kan variëren van een kleine verkleuring of krasje tot effectief zichtbare of onzichtbare schade.


    Om een indicatie te geven wat de staat van een tweedehandsartikel is hanteren wij een sterrensysteem.


    **** (4 sterren) Artikels die zo goed als nieuw zijn, denk aan designfauteuils die het meeste van de tijd ongebruikt in directeursruimtes staan, stoelen en tafels uit vergaderruimtes die slechts sporadisch in gebruik zijn genomen, etc.


    *** (3 sterren) Items die normaal gebruik hebben gezien maar nog in goede staat zijn, vaak meubilair dat nog maar een beperkt aantal jaren in gebruik is geweest en daardoor nog geen grote slijtage toont.


    ** (2 sterren) Producten met zichtbare gebruikssporen. Denk aan archiefkasten die goed gebruik hebben gehad, bureaustoelen die al langere tijd in gebruik zijn maar nog wel volledig functioneel zijn.


    * (1 ster) Een product met zichtbare of onzichtbare gebreken dat nog ingezet zou kunnen worden op plaatsen waar eisen voor optisch voorkomen of bepaalde functionaliteiten minder belangrijk zijn. Bijvoorbeeld in een in een garage of werkruimte.  We pogen hierbij steeds zo duidelijk mogelijk te vermelden wat er mis is, uiteraard zijn deze producten een stuk goedkoper.


    Deze beoordeling van optische en technische staat blijft echter onderhevig aan persoonlijke interpretatie. Onze afzonderlijke producten worden niet altijd stof- en stickervrij gemaakt. Wij proberen echter op onze site altijd een zo duidelijk mogelijk beeld te geven maar niet elk artikel wordt apart gefotografeerd. Het kan dus zijn dat het artikel dat u ontvangt lichtjes andere gebruikssporen heeft dan het artikel op de foto’s van onze site maar wel beoordeeld werd als “van identieke kwaliteit”.


  • Wat is een refurbished meubel?

    Met oog op circulaire economie laten wij een selectie van ons 2de hands meubilair heropwaarderen. Dit kan gaan van een nieuw bureaublad plaatsen, opnieuw schilderen, lassen en herstellen van schade tot het volledig herstofferen van zetels en fauteuils.

    Nadat we de meubels onder handen genomen hebben zijn ze zo goed als nieuw en klaar voor een tweede leven!


    Wij werken hiervoor samen met De Brug, een maatwerkbedrijf dat werkt met mensen met een erkende afstand tot de arbeidsmarkt. Dit is een bewuste keuze om ook ons deeltje in een sociale economie bij te dragen. Koop je dus een refurbished meubel dan steun je de niet alleen de evolutie naar een meer ecologische maar ook naar een socialere verantwoorde maatschappij en ben je nog altijd goedkoper af dan met iets nieuw!


    Bekijk hier ons aanbod van Refurbished meubilair


  • Doen jullie ook totaalinrichting?

    Door onze jarenlange ervaring met de producten die wij verkopen kunnen wij u zeker verder helpen met de inrichting van uw kantoorruimte.


    Wij kennen de gouden combinaties, klassieke setups, wat werkt en wat niet, waar klanten bijzonder tevreden over waren etc. Zowel vanuit onze ervaring als installateurs bij 2ECO Sales als vanuit onze ervaring uit 2ECO BV bij het ontmantelen van kantoorruimtes voor verhuizingen.


    Wij helpen u dus graag voort met de productkeuze. 


    Voor totaalprojecten met volledige planning werken wij samen met een architectenbureau dat gespecialiseerd is in inrichtingen met verantwoord, 2de hands meubilair, refurbished meubilair en meubilair uit ecologische productie.


    Voor meer info en contact bezoek onze pagina Interieuradvies.


  • Kan ik producten ook komen bezichtigen?

    Wij hebben een toonzaal te Sint-Gillis-Waas waar u als klant zelf kan komen kiezen, ontdekken en advies kan krijgen. Wilt u een bepaald product zeker uitgestald zien kan u ons altijd op voorhand contacteren.


    2ECO/2ECO Sales/2ECO Projects

    Lijkveldestraat 23b,

    9170 Sint-Gillis-Waas,

    Oost-Vlaanderen, België


    Bekijk adres en openingsuren op deze pagina


  • Waar komt jullie meubilair vandaan?

    Ons tweedehandsmeubilair komt in sommige gevallen van faillissementen en eindereeksen maar het overgrote deel komt van bedrijfsverhuizingen.


    Veel grote bedrijven die verhuizen kiezen ervoor om volledig nieuw kantoormeubilair aan te kopen voor hun nieuwe locatie. Vroeger werd dan standaard alles uit het oude gebouw op de container gegooid, dat leek toen de efficiëntste methode.


    Ons moederbedrijf 2ECO was in 2008 bij de eersten om bewustzijn te brengen bij deze bedrijven dat deze producten nog perfect een tweede leven konden krijgen. Zeker daar het over professioneel kantoormeubilair gaat dat gemaakt is om zelfs bij intens gebruik jaren mee te gaan.


    Meer weten? Bekijk onze pagina Opkoop

    of bezoek voor alle details onze website: www.2eco.be


  • Kopen jullie ook meubilair op?

    Opkopen doen wij via 2ECO, ons moederbedrijf.


    Misschien wordt uw bedrijf binnenkort overgenomen, stopgezet, of verhuist u naar een nieuwe locatie?


    Bij het leegmaken van uw bedrijfspand zal u altijd met restmaterialen blijven zitten. Bovendien kost een verhuis of relocatie voor uw bedrijf veel geld. Het brengt ook de nodige kopzorgen met zich mee.


    Er is zoveel dat geregeld moet worden, en de activiteiten van het bedrijf gaan gewoon door.

    2ECO neemt het over

    Wij overzien het ganse verhuisproces: inventarisatie, opkopen en verkopen van kantoormeubilair & bedrijfsmateriaal, leegmaken van uw bedrijfspand en het bezemschoon opleveren.


    U hoeft zich dus niet meer druk te maken over de verdere afhandeling. Wij kunnen letterlijk alles uit handen nemen.


    Meer weten? Bekijk onze pagina Opkoop

    of bezoek voor alle details onze website: www.2eco.be


  • Wat doet 2ECO BV?

    2ECO BV gaat actief op zoek naar oplossingen voor overstocks, kantoormeubilair, IT materiaal, horecamateriaal, magazijninrichting en andere overgebleven goederen bij verhuizingen en overnames en nemen de zorgen van de volledige verhuis over.


    Naast een volledige inventarisatie verzorgen we ook de verhuis en online veilingen ook voor het leegmaken en bezemschoon opleveren van bedrijfspanden. Met meer dan 15 jaar ervaring hebben we al meer dan 999 tevreden klanten en meer dan 1.000.000 verkochte goederen. Onze diensten omvatten een plaatsbezoek, inventarisatie, in- en verkoop van bedrijfsmateriaal en verwijdering en recyclage van alle overgebleven materiaal.

    Bovendien kunnen we panden herstellen naar hun oorspronkelijke staat en zorgen we voor een bezemschone oplevering. 


    Bij 2ECO BV staat duidelijke communicatie en het nakomen van afspraken centraal. We bespreken de mogelijkheden graag samen met u en stellen een op maat gemaakte offerte op. We nemen alle zorgen rondom de verhuizing uit handen. Opstart na het eerste gesprek, afwerking kan binnen 24 uur,  geheel op maat van het project. Ook spoedgevallen & noodscenario's.


    De bedrijfsgoederen die we veilen of verkopen werden vroeger vaak afgedankt of onterecht als stuk of onbruikbaar bestempeld en op de container gegooid, terwijl ze vaak nog een tweede leven kunnen krijgen bij particulieren, KMO's, scholen, enzovoort. Bij 2ECO BV worden deze goederen zorgvuldig geselecteerd op hergebruiksmogelijkheden en vervolgens aan onze klanten aangeboden via 2ECO BV per veiling, via de 2ECO Sales webshop aan particulieren en KMO’s en via 2ECO Projects aan projectontwikkelaars en ontwerpbureaus. Al deze kanalen helpen de beweging naar een circulaire economie met een minimum aan belasting voor het milieu.


    Meer weten? Bekijk onze pagina Opkoop

    of bezoek voor alle details onze website: www.2eco.


  • Wat doet 2ECO SALES?

    2ECO Sales verkoopt, levert en installeert A-klasse 2de hands, refurbished en circulair kantoormeubilair vaak verkocht aan een derde van de nieuwprijs.


    Ons meubilair is afkomstig van ons moederbedrijf, 2ECO, dat actief op zoek gaat naar oplossingen voor overstocks, kantoormeubilair, IT materiaal, horecamateriaal en andere overgebleven goederen bij verhuizingen en overnames. Deze goederen werden vroeger vaak afgedankt of onterecht als stuk of onbruikbaar bestempeld en op de container gegooid, terwijl ze vaak nog een tweede leven kunnen krijgen bij particulieren, KMO's, scholen, enzovoort. Bij 2ECO worden deze goederen zorgvuldig geselecteerd op hergebruiksmogelijkheden en vervolgens aan onze klanten aangeboden via 2ECO, 2ECO Sales en 2ECO Projects. 


    Deze pagina biedt particulieren en kleine bedrijven de mogelijkheid om tweedehands meubilair tegen concurrerende prijzen aan te schaffen en zo bij te dragen aan het verminderen van de afvalberg en het hervormen van consumptie naar volledige circulariteit.


    Onder andere in ons aanbod:

    Dossierkasten, roldeurkasten, archiefrekken, bureaus, vergadertafels, zit-sta meubilair, bureaustoelen, stapelbare kantinestoelen, ontvangstmeubilair, industriestoelen, akoestische oplossingen, transpalletten en steekwagens, grote legbord en palletstellingen en verder ook unieke design pronkstukken aan zeer voordelige prijzen. Steeds van topmerken zoals Ahrend, BULO, Buzzispace, Cassina, HAG, Herman Miller, Interstuhl, Kinnarps, Klöber, NNOF, Prosedia, Robberechts, Steelcase, Vitra, Wilkhahn.


  • Wat doet 2ECO PROJECTS?

    2ECO Projects is een dochteronderneming van 2ECO BV (opkoop en veilingen) en zusterbedrijf van 2ECO Sales (verkoop aan particulieren en KMO's) en fungeert als een platform voor projectontwikkelaars, ontwerpbureaus en architecten om projecten op te zetten met volledig verantwoord 2de hands, refurbished en circulair meubilair zonder te moeten toegeven aan looks of kwaliteit. 


    We nemen ook graag uw wensen voor uw kantoor of werkruimte in overweging en helpen u de stap te zetten naar een volledig verantwoorde circulaire inrichting, en dat alles voor slechts een derde van de nieuwprijs! Wij werken steeds met topkwaliteit kantoormeubilair van A-merken zoals BULO, Ahrend, Vitra, Kinnarps, NNOF, Steelcase, Wilkhahn en kunnen binnen elk budget een oplossing bieden.


    Ons meubilair is afkomstig van ons moederbedrijf, 2ECO, dat actief op zoek gaat naar oplossingen voor overstocks, kantoormeubilair, IT materiaal, horecamateriaal en andere overgebleven goederen bij verhuizingen en overnames. Deze goederen werden vroeger vaak afgedankt of onterecht als stuk of onbruikbaar bestempeld en op de container gegooid, terwijl ze vaak nog een tweede leven kunnen krijgen bij particulieren, KMO's, scholen, enzovoort. Bij 2ECO worden deze goederen zorgvuldig geselecteerd op hergebruiksmogelijkheden en vervolgens aan onze klanten aangeboden via 2ECO, 2ECO Sales en 2ECO Projects. 


    Deze pagina biedt een gestructureerde manier voor grotere projecten om tweedehands meubilair tegen concurrerende prijzen aan te schaffen en zo bij te dragen aan het verminderen van de afvalberg en het bevorderen van volledige circulariteit binnen het bedrijfsleven.


  • Doen jullie ook Montage?

    Montage van kasten, bureaus, modules, stoelen etc. is mogelijk maar dient op voorhand aangevraagd te worden dan kunnen wij dit inplannen bij de levering.


    Montage is steeds in regie en volgens voorwaarden.


    Meer details Hier.

CONTACT

Stuur ons een mailtje op
info@2ecosales.be
Of gebruik het contactformulier

Tel. of Whatsapp
+32 (0)489 12 22 55

Ma & Di: 12:30 - 16:30
Woe: 12:30 - 20:00
Do & Vr: 12:30 - 16:30


Elke 1e zaterdag van de maand:
10:00 - 14:00
Ook mogelijk op afspraak


Steeds gesloten op zondagen en feestdagen

STUUR ONS EEN BERICHT

Share by: